طراحي داخلي لابي هتل

۴۶ بازديد

طراحي داخلي لابي هتل، لابي هتل ها اولين بخش از هتل ها هستند كه در معرض ديد عموم قرار مي گيرند. بي شك زيبايي و دكور داخلي لابي ها، احساس خوشايند و دلپذيري را در مراجعين ايجاد خواهد كرد.

به عبارت ديگر لابي ها، به عنوان ويترين كلي هتل ها محسوب مي شوند. لابي بايد به گونه اي طراحي شود تا دسترسي افراد را به ساير نقاط مورد نياز تسهيل كند.


نحوه طراحي داخلي لابي ها


در طراحي داخلي لابي هتل ها بايد به دو نكته توجه كنيد، يكي قسمت نشيمن و ديگري قسمت نگهباني. در بخش نشمين كه مسافرين از آن براي استراحت استفاده مي كنند و قسمت پذيرش هم در اين حوزه قرار دارد و ديگري قسمت نگهباني است كه حالت خوشامدگويي به مسافرين را داشته و گام اول در جذب مسافرين مي باشد. براي طراحي داخلي لابي از تجهيزات مدرن استفاده كنيد و رنگ هايي به كار بريد تا احساس آرامش و لاكچري در مراجعه كنندگان ايجاد كند.

 

نكات قابل توجه در طراحي داخلي لابي ها


طراحي لابي بايد به گونه اي باشد كه چشم مراجعه كننده را خيره كند، براي اين منظور مي توانيد از عكس ها و تابلوهاي نفيس استفاده كنيد، اقلامي كه براي لابي ها استفاده مي كنيد بايد با وسعت و اندازه لابي ها، متناسب باشد مثلا اگر مساحت لابي كم است بايد از مبلمان ظريف تر و دكوري هاي كوچك تري استفاده كنيد و در عين حال فضاي مناسب براي تردد ايجاد شود. مثلا از رنگ هاي هماهنگ كه يك طيف سايه روشن در محيط ايجاد مي كنند استفاده كنيد. به عبارت ديگر در طراحي داخلي محيط هاي چند منظوره بهتر است از رنگ هايي كه در يك طيف هستد استفاده نمود.

براي اطلاعات بيشتر طراحي داخلي و ديزاين به سايت مورد نظر مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.