مركز تخصصي شنوايي

۱۹ بازديد

 

ويژگي هاي كلينيك شنوايي شناسي طنين

فروش سمعك بصورت اقساط كوتاه و بلند مدت

دو سال ضمانت و گارانتي سمعك

ده سال خدمات پس از فروش

تنظيم رايگان سمعك

سمعك وسيله الكترونيكي كوچكي است كه در گوش يا پشت گوش خود قرار مي دهيد. اين امر بعضي از صداها را بلندتر مي كند تا فرد مبتلا به كم شنوايي بتواند به طور كامل در فعاليت هاي روزانه شركت كند. سمعك مي تواند به افراد كمك كند در هر دو حالت آرام و پر سر و صدا بتوانند گوش كنند. سمعك ها دستگاه هاي تقويت كننده صدا هستند كه براي كمك به افرادي كه اختلال شنوايي دارند طراحي شده اند.

 

 مركز تخصصي شنوايي و سمعك در اصفهان :

مركز تخصصي شنوايي در اصفهان ، بيشتر سمعك ها چندين مؤلفه الكترونيكي مشابه دارند از جمله ميكروفوني را كه صدا را جمع مي كند به اشتراك مي گذارند. مدار تقويت كننده اي كه صدا را بلندتر مي كند؛ بلندگو (گيرنده) مينياتوري كه صداي تقويت شده را به كانال گوش منتقل مي كند. و باتري هايي كه قطعات الكترونيكي را تغذيه مي كنند.

سمعك نامرئي در اصفهان :
سمعك نامرئي در اصفهان ، بعضي از سمعك ها همچنين گوشواره دارند تا جريان صدا را به گوش هدايت كنند و كيفيت صدا را تقويت كنند. انتخاب سمعك ها براساس نوع و شدت كم شنوايي ، نيازهاي گوش شنوايي و سبك زندگي است.با مراجعه به متخصصين ما در مركز تخصصي شنوايي و سمعك در اصفهان ميزان شنوايي شما سنجيده مي شود و سمعكي متناسب با نياز شما تجويز مي شود .

تعمير سمعك در اصفهان :
تعمير سمعك در اصفهان ، سمعك داراي سه بخش اساسي است: ميكروفون ، تقويت كننده و بلندگو. سمعك صدا را از طريق ميكروفون دريافت مي كند ، كه امواج صوتي را به سيگنال هاي الكتريكي تبديل مي كند و آنها را به يك تقويت كننده مي فرستد. تقويت كننده قدرت سيگنال ها را افزايش داده و سپس آنها را از طريق بلندگو به گوش مي فرستد.اگر سمعك شما دچار مشكل شده است و نياز به تعمير دارد با مراجعه به مركز شنوايي و سمعك در اصفهان توسط متخصصين ما تعمير سمعك شما در سريعترين زمان مممكن و با كم ترين هزينه در اصفهان انجام كمي شود.

بهترين كلينيك سمعك در اصفهان :
كلينيك سمعك در اصفهان ، سمعك ها در درجه اول در بهبود شنوايي و درك گفتار افرادي كه دچار كم شنوايي هستند ، مفيد است كه ناشي از آسيب ديدن سلول هاي حسي كوچك در گوش داخلي ، به نام سلول هاي مو است. به اين نوع كاهش شنوايي كاهش شنوايي حركتي گفته مي شود. اين آسيب مي تواند در نتيجه بيماري ، پيري ، يا صدمه ناشي از سر و صدا يا داروهاي خاصي ايجاد شود. با شماره هاي درج شده تماس گرفته و سمعك مورد نياز خود را بعد از جلسه مشاوره در اصفهان سفارش دهيد.

كلينيك تخصصي سمعك در اصفهان :
كلينيك تخصصي سمعك در اصفهان ، سمعك لرزش صدا را كه وارد گوش مي شود بزرگ مي كند. سلولهاي موي زنده مانده ، ارتعاشات بزرگتر را تشخيص داده و آنها را به سيگنالهاي عصبي منتقل مي كنند. هرچه صدمه به سلول هاي موي فرد بيشتر شود ، از دست دادن شنوايي شديدتر و تقويت سمعك نيز بيشتر مي شود تا تفاوت را ايجاد كند. كلينيك تخصصي سمعك در اصفهان با به كارگيري تجهيزات پيشرفته با سنجش ميزان شنوايي بيماران خود سمعك مورد نياز را تجويز مي كند.

تعميرات سمعك در اصفهان :
تعميرات سمعك در اصفهان ، محدوديتهاي عملي براي ميزان تقويت سمعك وجود دارد. علاوه بر اين ، اگر گوش داخلي خيلي آسيب ديده باشد ، حتي لرزش هاي بزرگ به سيگنال هاي عصبي تبديل نمي شوند. در اين شرايط ، سمعك بي اثر خواهد بود.شما با مراجعه به كلينيك تخصصي سمعك در اصفهان مي توانيد زير نظر پزشك متخصص سمعكي كه متناسب با ميزان شنوايي شماست را سفارش دهيد .

مركز شنوايي و سمعك در اصفهان :
مركز شنوايي و سمعك در اصفهان ، اگر فكر مي كنيد ممكن است دچار كم شنوايي شويد و مي توانيد از سمعك بهره مند شويد ، به پزشك خود مراجعه كنيد كه ممكن است شما را به متخصص گوش و حلق و بيني يا متخصص شنوايي ارجاع دهد. متخصص گوش و حلق و بيني ، پزشك متخصص در بيماري هاي گوش ، بيني و گلو است و علت كم شنوايي را بررسي مي كند. شنوايي شناسي يك متخصص بهداشت شنوايي است كه كم شنوايي را شناسايي و اندازه گيري مي كند و يك آزمايش شنوايي را براي ارزيابي نوع و ميزان از دست دادن انجام مي دهد.با مراجعه به كلينيك تخصصي سمعك در اصفهان سمعكي كه نياز داريد را سفارش دهيد .

انواع سمعك :
3نوع سمعك. پشت گوش ، گوش دروني ، داخل كانال

انواع سمعك در اصفهان ، سمعك هاي پشت گوش شامل يك پلاستيك سخت پلاستيكي است كه در پشت گوش پوشيده شده است و به يك گوشواره پلاستيكي وصل شده است كه درون گوش خارجي قرار دارد. قطعات الكترونيكي در قسمت پشت گوش نگهداري مي شوند. سفر از طريق سمعك از طريق گوشواره و داخل گوش حركت مي كند. سمعك هاي BTE توسط افراد در هر سني براي كم شنوايي خفيف تا عميق استفاده مي شود.

نوع جديدي از كمك BTE يك سمعك مناسب است. كمكهاي كوچك و باز كاملاً پشت گوش قرار مي گيرند و فقط يك لوله باريك در كانال گوش قرار داده شده است و اين امكان را به وجود مي آورد كه كانال باز بماند.

سمعك هاي داخل گوش كاملاً درون گوش خارجي قرار مي گيرند و براي كاهش شنوايي خفيف تا شديد استفاده مي شوند. كيس نگهدارنده قطعات الكترونيكي از پلاستيك سخت ساخته شده است.

وسايل كمك كانال در كانال گوش قرار گرفته و در دو سبك موجود است. سمعك درون كانال براي اندازه كانال گوش فرد ساخته مي شود. سمعك كاملاً در كانال گوش قرار دارد و تقريباً در كانال گوش پنهان است. از هر دو نوع براي كاهش شنوايي خفيف تا متوسط استفاده مي شود.

از آنجا كه آنها كوچك هستند ، ممكن است كمك هاي كانال براي تنظيم و برداشتن آن براي فرد دشوار باشد. علاوه بر اين ، وسايل كمكي كانال فضاي كمتري را براي باتري ها و دستگاه هاي اضافي در اختيار دارد. اين مدل معمولاً براي كودكان خردسال يا براي افراد با شنوايي شديد تا عميق توصيه نمي شوند زيرا كاهش اندازه آنها قدرت و حجم آنها را محدود مي كند.

سمعك در اصفهان :
سمعك در اصفهان ، سمعك ها بسته به الكترونيكي مورد استفاده متفاوت عمل مي كنند. دو نوع اصلي الكترونيك آنالوگ و ديجيتال هستند.

كمكهاي آنالوگ ، امواج صوتي را به سيگنالهاي الكتريكي تبديل مي كنند كه تقويت مي شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.