وكيل حقوقي تلفني در تهران

۴۵ بازديد

وكيل به فردي گفته مي شود كه با استفاده از دانش و علم وكالت، به منظور عقد وكالت از جانب اشخاص حقيقي و حقوقي، مامور مي شود. وكالت در لغت به معناي تفويض و يا واگذار كردن است. فردي كه وكيل، وكالت او را بر عهده مي گيرد، موكل نام دارد. تعريف وكالت بر اساس قاون مدني ايران در ماده 656 عبارت است از عقدي كه به موجب آن يكي از طرفين طرف ديگر را بر انجام امري نايب خود قرار مي دهد. هنگامي كه عقد وكالت منعقد شد هم وكيل و هم موكل نسبت به يكديگر حق و تكليف يافته و داراي مسئوليت هاي دو جانبه خواهند شد.

 


وكيل در شهران


وكيل درشهران ، وكالت داراي انواع مختلفي مي باشد، مانند وكالت مطلق، وكالت مقيد، وكالت قضايي، وكالت غير قضايي كه هر يك بر اساس وظايفي كه بر عهده مي گيرند تعاريف گوناگوني خواهند داشت. در وكالت مطلق، وكيل، مسئوليت تمامي فعاليت هاي اداري و مالي موكل خود را بر عهده مي گيرد، مانند خريد و فروش و يا پرداخت هزينه هاي خانواده، در اين نوع وكالت وكيل نيازي به كسب اجازه موكل خود ندارد. در وكالت مقيد، حدود و اختيارات وكيل مشخص است و فقط اجازه دارد در آن مورد، وكالت داشته باشد. در وكالت قضايي، موكل امور دادگاهي خود را به وكيل، به عنوان نماينده قانوني خود واگذار مي كند. در وكالت غير قضايي، فرد به صورت رسمي و قانوني و يا عادي، انجام امور اداري و كاري خود را به شخص ديگري واگذار مي كند.


وكيل پايه يك درشهران


وكيل پايه يك درشهران ، وكيل پايه يك دادگستري بر اساس اختيارات خود قادر است در تمامي جلسات محكمه اي مانند كيفري و حقوقي شركت داشته باشد، در حالي كه وكلاي پايه دو، براي شركت در اين محاكم، داراي محدوديت هايي مي باشند. تمامي وكيلاني كه پروانه وكالت خود را از كانون وكلاي دادگستري كسب كرده اند، بايد از همان ابتدا، دو سال كارآموزي را سپري كنند. سپس با تاييد صلاحيت علمي، قادرند پروانه وكالت پايه يك خود را اخذ نمايند. چنانچه خواهان وكيل پايه يك درشهران هستيد با شماره مندرج در آگهي تماس حاصل فرماييد.


دفتر وكالت در تهران


دفتر وكالت در تهران ، اين دفتر وكالت با برخورداري از وكيل پايه يك دادگستري مجرب و حاذق در زمينه مسائل حقوقي، كيفري، مسائل خانوادگي، مسائل ملكي و ... قادر است به عنوان مشاور حقوقي، شما را در داستاي امور دادگاهي و دادسرايي راهنمايي كند و از آغاز تا پايان پرونده، همپاي شما باشد. شما مي توانيد از مشاوره هاي قانوني و راه گشا در تمامي مسائل حقوقي و كيفري بهره مند شويد. پل ارتباطي بين شما و مشاور حقوقي ما، شماره هاي درج شده در آگهي مي باشد.


وكيل حقوقي در شهران


وكيل حقوقي در شهران ، عموما وكلا مي توانند در همه زمينه ها مانند كيفري، حقوقي و يا حسبي، فعاليت داشته باشند و وكالت را بر عهده بگيرند، اما مشاهده شده كه بر اساس تجربه عملي، هر وكيلي در يكي از اين زمينه ها بيشتر درخشيده و كارايي بيشتري خواهد داشت و يا علاقه وكلا و ميزان علم و آگاهي آنها درزمينه خاصي از وكالت، سبب شده است بيشتر در يك حيطه، فعاليت داشته باشند. به طور كلي، وكيل حقوقي مي تواند در زمينه خريد و فروش، امور خانواده، امور اجاره، انجام معاملات و قرادادهاي ما بين افراد حقيقي و حقوقي در سطح ملي و بين المللي، امور تجاري و حقوقي شركت ها و مطالبه ضرر و يان، دخالت داشته باشد. به منظور اخذ وكيل حقوقي در شهران با شماره مندرج در آگهي تماس حاصل فرماييد.


وكيل حقوقي تلفني در تهران


وكيل حقوقي تلفني در تهران ، گاهي به علت عدم دست يابي حضوري به وكيل، مي توانيد از خدمات مشاوره تلفني استفاده كنيد. از ويژگي هاي مشاوره تلفني با اين دفتر وكالت، تمام وقت بودن ارائه خدمات مشاوره اي و تضمين مشاوره مي باشد. در ضمن هموطناني كه مقيم كشورهاي خارجي هستند مي توانند با اين مركز تماس حاصل نمايند و از خدمات مشاوره اي اين مركز بهره مند شوند. به منظور اخذ مشاوره با وكيل حقوقي مي توانيد با شماره هاي مندرج در آگهي تماس حاصل فرماييد.


مشاوره وكيل حقوقي در شهران


مشاوره وكيل حقوقي در شهران ، شما مي توانيد با صرف حداقل هزينه ، مشكلات حقوقي خود را با مشاور و وكيل حقوقي درجه يك در شهران، در ميان بگذاريد و راهكار قانوني خود را توسط اين مشاور حقوقي مجرب، دريافت نماييد. خدمات مشاوره به صورت حضوري، تلفني و آنلاين به شما عزيزان ارائه خواهد شد. به منظور رزرو وقت مشاوره تفني با شماره هاي مندرج در اين آگهي تماس حاصل فرماييد.


بهترين وكيل حقوقي در شهران


بهترين وكيل حقوقي در شهران ، اگر قصد انتخاب بهترين وكيل در شهران را داريد، بايد با ويژگي ها و شرايط يك وكيل مجرب و حاذق آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد بر اساس معلومات خود، انتخاب درستي داشته باشيد. وكيل خوب، آگاهي و دانش كامل به مسائل حقوقي داشته و بايد تخصص لازم را در مورد موضوعات پرونده اي كه به او واگذار مي شود، داشته باشد تا بتواند در تنگناهاي دادرسي و حقوقي، موكل خود را راهنمايي كرده و اقدامات منطقي و قانوني را به انجام برساند. تحصيلات دانشگاهي و تجربه در كنار كمالات اخلاقي، از ويژگي هاي بارز يك وكيل حقوقي خوب مي باشد. يك وكيل حقوقي حرفه اي تنها به فكر كسب حق الزحمه خود نيست، بلكه موفقيت موكل خود با راهكار صحيح و قانوني، به عنوان هدف وي محسوب مي شود. براي مشاوره با بهترين وكيل حقوقي در شهران با ما در تماس باشيد.


وكيل كيفري در شهران


وكيل كيفري در شهران ، وكيل كيفري به فردي گفته مي شود كه پرونده هاي مربوط به دزدي، كلاهبرداري، جعل اسناد، استفاده از مدارك جعلي، خيانت در امانت و غيره را مي پذيرد. افراد مي توانند در امور كيفري خود از زمان كشف جرم تا اجراي حكم صادر شده، از وكيل پايه يك دادگستري استفاده نمايند. طبق اصل 35 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، در كليه محكمه ها دو طرف دعوي اين حق را دارند كه براي خود وكيل كيفري اتخاذ نمايند. وكيل كيفري بايد داراي دانش و مهارت بالا در زمينه جرائم كيفري باشد و تمامي رويه ها و روش ها را دادسراها و پرونده هاي كيفري بداند و بر تمامي قوانين قاچاق كالا و ارز و مبارزه با مواد مخدر واقف باشد. براي اتخاذ وكيل كيفري در شهران مي توانيد با شماره درج شده در آگهي تماس بگيريد.


بهترين وكيل كيفري در شهران


بهترين وكيل كيفري در شهران ، وكيل كيفري خوب بايد اشراف كامل بر تمامي قوانين جزايي مانند قانون مجازات اسلامي، آيين دادرسي كيفري و تمامي قوانين مربوط در اين زمينه، داشته باشد. در ضمن داراي روحيه سازگار با پرونده هاي خشك و خشن كيفري باشد تا بتواند بهترين تصميم را اتخاذ كند. در جرايم كيفري شما مي توانيد دو وكيل به دادگاه معرفي كنيد و در جرايم قصاص نفس، اعدام، حبس ابد و قطع عضو مي توانيد سه وكيل را به دادگاه معرفي كنيد و در مراحل آخر حداكثر يك وكيل به دادگاه معرفي مي شود. براي مشاوره با بهترين وكيل كيفري در شهران با شماره تماس ثبت شده در آگهي تماس بگيريد.


وكيل كيفري خوب در شهران


وكيل كيفري خوب در شهران ، از جمله مشخصات يك وكيل كيفري خوب، تخصص و مهارت، تجربه، ارتباطات ، ميزان رازداري و امانت داري وكيل مي باشد. براي انتخاب بهترين وكيل بايد از رزومه و قيمت پيشنهادي، هزينه مشاوره اوليه و از امتياز و رضايت ساير كاربران نسبت به وكيل مورد نظر آگاهي داشته باشيد. براي اطلاع از نرخ قيمت وكالت توسط اين وكيل خبره و مجرب، با ما تماس بگيريد.


هزينه وكيل كيفري در شهران


هزينه وكيل كيفري در شهران ، هزينه هايي كه بايد به يك وكيل كيفري پرداخت شود شامل حق مشاوره، دستمزد و حق الزحمه وكالت، هزينه تمبر مالياتي وكيل، مخارج سفر و ديگر هزينه هايي كه وكيل در پيشبرد پرونده كيفري شما متحمل مي شود، مي باشد. بر اساس قانون، مهم ترين معياري كه مي تواند حق الزحمه وكلا را تعيين كند عرف مي باشد، بر اساس آيين نامه تعرفه، در پرونده هاي مالي بيشتر از ده ميليون، ميزان حق الزحمه 6 درصد و پرونده هاي مالي 10 تا 100 ميليون، 4 درصد و در پرونده هاي مالي 100 تا 500 ميليون تومان 3 درصد و در پرونده هاي مالي بيشتر از 500 ميليون تومان، 2 در صد مي باشد. البته ميزان تحصيلات، سال خدمت، حوزه قضايي محل خدمت در ميزان حق الزحمه وكيل موثر مي باشد.


وكيل متخصص كيفري در شهران


وكيل متخصص كيفري در شهران ، به تمامي وكلايي كه به صورت ويژه و تخصصي در زمينه دعاوي كيفري فعاليت دارند وكيل كيفري اطلاق مي شود. يك وكيل كيفري مجرب قادر است پرونده كيفري شما را به نفع شما به پايان برساند و تمام امورات مربوط به پرونده كيفري را به تنهايي پيش برد. در پرونده هاي كيفري، انتخاب وكيل از واجبات پرونده هاي جزايي مي باشد، ميزان حساسيت بالا در دعاوي كيفري سبب شده كه تا افراد در پرونده هاي جزايي خود به دنبال بهترين وكيل كيفري باشند. براي بهره مندي از وكيل متخصص با قيمت مناسب با ما در تماس باشيد.


وكيل تضميني كيفري در شهران


وكيل تضميني كيفري در شهران ، يك وكيل تضميني بايد ناطق بوده و فن بيان قوي داشته باشد ، ميزان علم وآگاهي وي در خصوص قوانين كيفري بايد در حد اعلا باشد. به طور مداوم اخبار جنايي را مطالعه و پيگيري كند. آمادگي رواني داشته و مسلط بر خويش باشد. در ضمن بايد از علم روانشناسي افراد نيز برخوردار باشد. چرا كه علم روانشناسي ميزان قدرت يك وكيل را تا دو برابر افزايش مي دهد. آشنا با قوانين پزشكي قانوني، صادق و امين بوده و تجربه كافي داشته باشد. براي انتخاب وكيل تضميني كيفري در شهران با ما تماس بگيريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.