خريد دوربين 360 درجه سانتافه

۲۵ بازديد

رانندگي خصوصاً در ترافيك شهرهاي شلوغ، امري ست كه مستلزم هشياري مدام در مورد تمام نواحي پيرامون خودرو براي جلوگيري از برخورد ناخواسته‌ي آن با ديگر خودروها و عابران پياده است. رانندگي در جاده‌ها نيز شرايط خاص خود را دارد و اي بسا در آن شرايط نياز به تمركز بيشتر داشته و دشوارتر باشد. تلاش پيوسته براي حفظ فاصله‌ي طولي و عرضي با خودروهاي ديگر و كنترل سرعت با توجه به اين فواصل در كنار اقدامات ديگري مانند پارك كردن خودرو در فضاهاي محدود خصوصاً در خيابان‌ها و شهرهاي شلوغ، كه يك راننده بايستي گاه بارها و بارها آن را در طول روز انجام دهد، همگي باعث شده‌اند تا نياز به ابداع دستگاهي كه بتواند به راننده در انجام اين كارها كمك كند به‌شدت احساس شده و بدين‌شكل به‌تدريج سيستم دوربين 360 درجه خودرو ابداع شده و پيشرفته‌تر شود.   چه خودروي جديدي خريداري كرده ايد و چه از قبل داراي خودرويي بوده ايد به اين فكر كنيد كه اگر بتوانيد محيط اطراف ماشينتان را در تلفن همراه خود ببينيد چه قابليت هاي خوبي در اختيار شما خواهد بود. چنين ويژگي با سيستم دوربين 360 درجه سانتافه امكان پذير مي شود. در ادامه به شرح و توضيح مشخصات دوربين 360 درجه خودرو سانتافه و نحوه خريد و نصب آن پرداخته شده است. با ورود اين فناوري، استفاده از دوربين در اتومبيل ها ارتقاء يافت. اين سيستم داراي چهار عدد دوربين در دو طرف در زير آينه هاي بغل و در عقب و جلوي ماشين مي باشد كه تصاوير را ضبط كرده و به يك كامپيوتر مركزي داراي نرم‌افزاري خاص، جهت پردازش ارسال مي كنند. در نهايت يك نماي 360 درجه از حوزه اطراف ماشين بوجود خواهد آمد و در معرض ديد راننده در مانيتور قرار خواهد گرفت. بدين ترتيب تسلط و كنترل راننده به ماشين بيشتر مي شود.

 

خريد دوربين 360 درجه سانتافه | نصب دوربين 360 درجه سانتافه

سيستم دوربين 360 درجه خودرو سانتافه جزء كاربردي‌ترين آپشن‌هايي است كه مي‌توانيد براي ماشينتان بخريد. جستجو كنيد مشخصات آپشن‌هاي مختلف را مشاهده و مطالعه كنيد و همچنين با مشخصات دوربين 360 درجه خودرو سانتافه نيز آشنا شويد سپس از سايت گندم كار دي وي دي اقدام به خريد دوربين 360 درجه سانتافه نماييد. گندم كار دي وي دي در اين زمينه، سال‌ها تجربه دارد و البته نصب دوربين 360 درجه خودرو سانتافه را نيز در محل براي مشتري با بالاترين كيفيت انجام مي‌دهد. ما مي‌دانيم كه دو فاكتور مهم در توسعه، پيشرفت و موفقيت يك كسب و كار، اعتماد و رضايت مشتري مي‌باشند. بنابراين هدف گندم كار دي وي دي جلب اعتماد و رضايت مشتري مي‌باشد و به هيچ عنوان كالاي بي‌كيفيت يا خدمات نامناسب ارائه نخواهد شد.

رادار نقطه كور چيست؟ | عملكرد رادار نقطه كور سانتافه به چه نحوي است؟

رادار نقطه كور اپشن جديدي در خودروها است كه مي‌تواند اشيا و خودروهاي پشت و اطراف خودرو را با هشدارهايي كه در هرسيستم متفاوت است، اطلاع دهد. اين هشدارها به صورت‌ هشدارهاي صوتي، لرزشي و يا بصري وجود دارند و در هر سيستم براي جلوگيري از تصادفات از يكي از انواع اين هشدارها استفاده مي‌شود. براي مثال شيوه‌ي هشدار بصري به اين صورت است كه هنگام تشخيص مانع، سريعا براي هشدار به راننده يك چراغ زرد و يا قرمز رنگ، روي آينه خودرو نشان داده مي‌شود. اين رادار در قسمت عقب خودرو قرار داده مي‌شود كه ميداني با ابعاد 9.5 متر در 3 متر دارد و هنگامي كه يك خودرو و يا هر چيز ديگري وارد محدوده و ميدان اين رادار شود، وجود آن تشخيص داده شده و سريعا بنا به نوع سيستم به راننده هشدار داده و حضور آن وسيله به اطلاعش مي‌رسد. بيشترين زماني كه ممكن است وجود اين آپشن حياتي باشد، زماني است كه پيش روي شما حادثه‌اي پيش آمده و سريعا نياز به تصميم‌گيري داريد كه ترمز كرده و بايستيد يا با تغيير لاين به اصطلاح مانع را رد كنيد. در اين زمان قبل از تغييير مسير لازم است مطمئن شويد كه در نقطه كور شما هم خودرويي وجود ندارد. بسياري از حوادث رانندگي به همين صورت و در موقعيتي اين چنيني پيش آمده‌اند. بنابراين مي‌توان گفت استفاده از اين آپشن براي تمام خودروها الزامي به‌نظر مي‌رسد اما خيلي از خودروها فاقد آن بوده و راننده بايد درصورت تمايل به استفاده از آن، خودش اقدام به تهيه و نصب اين رادار داشته باشد. اگر قصد خريد رادار نقطه كور سانتافه را داريد، در ادامه اين مطلب با نكاتي كه بايد هنگام خريد و نصب اين رادار رعايت كنيد در خدمت شما هستيم.

خريد-پدل-شيفتر-سانتافه-با-بهترين-كيفيت-و-قيمتخريد رادار نقطه كور سانتافه | نصب رادار نقطه كور سانتافه

از آن‌جايي كه رادار نقطه كور، يك آپشن تاثيرگذار در رانندگي است، صحيح بودن نحوه‌ي عملكرد آن، امر بسيار مهمي است. براي آن كه از عملكرد صحيح اين آپشن مطمئن باشيد لازم است كه از يك فروشگاه معتبر اقدام به خريد كرده و براي نصب هم از فرد متخصص كمك بخواهيد. يكي از مراكز معتبري كه مي‌توانيد براي خريد رادار نقطه كور سانتافه به آن مراجعه كرده و خريدي مطمئن داشته باشيد، فروشگاه گندم كار دي وي دي است. گندم كار دي وي دي يك فروشگاه و مركز معتبر و باسابقه در امر ارائه خدمات و كالاهاي مربوط به انواع خودروها است. براي آن كه با خيالي راحت و آسوده خريد كنيد و در مورد سيستمي كه خريده‌ايد كوچكترين شك و سوالي وجود نداشته باشد، ما اين امكان را فراهم كرده‌ايم تا قبل از خريد بتوانيد از مشاوره رايگان كارشناسان ما، بصورت تلفني بهره ببريد. براي اين منظور كافيست با شماره‌هاي درج شده تماس حاصل كنيد. همچنين ما داراي تيم متخصص نصب رادار نقطه كور سانتافه هستيم كه در اين امر از تجربه و مهارت بالايي برخوردار هستند. شما مي‌توانيد براي سپردن نصب اين سيسيتم به تيم متخصص گندم كار دي وي دي، با ما تماس بگيريد تا فردي باتجربه براي نصب، به مكان شما فرستاده شود.

تاريخچه خودرو سانتافه

كمپاني هيونداي (كره‌اي) براي رقابت با فورد Escape، مزدا Tribute و پونتياك Aztek ايده‌هايي داشت كه در اوايل سال ۲۰۰۱ در مدل جديدي به نام سانتافه (نام شهري در نيومكزيكو) به ثمر نشست و توليد آن آغاز شد. اين اتومبيل در آمريكاي شمالي به سرعت تبديل به محبوب‌ترين خودرو خانواده گشت. اين خودرو تاكنون در سه نسل توليد و به بازارهاي جهاني عرضه شده است. در ادامه به توضيح سيستم پدل شيفتر سانتافه مي پردازيم.

پدل شيفتر سانتافه

پدل شيفتر سانتافه از تكنولوژي‌هاي مدرني است كه رانندگي را تسهيل كرده است. راننده مدام به تعويض دنده توجه مي كند و دغدغه هميشگي او مي باشد. در بسياري از وقت ها كه گيربكس دچار مشكل مي شود راننده خواهد گفت من دنده را درست انتخاب كرده‌ام نمي دانم چرا اين مشكل پيش آمده است در برخي اوقات هم دنده به درستي درست جا نمي‌رود. اين امر مدام توجه راننده را به خود جلب مي نمايد و مانع تجربه كردن يك رانندگي لذت بخش مي شود. به همين علت كارخانه هاي اتومبيل سازي با دانش حاصل از تجربيات مسابقات فرمول يك، طرح پدل شيفتر سانتافه را پياده كردند. مكان پدل شيفتر سانتافه در پشت غربيلك فرمان مي باشد. جالب است بدانيد كه پدل شيفتر سانتافه شامل دو دكمه براي زيادتر و كمتر كردن دنده است كه در پشت فرمان قرار گرفته اند. اگر دو دكمه (پدل) را همزمان بگيريد نيز ماشين از دنده خلاص خواهد شد.

مشخصات و ويژگي‌ها مثبت دنده پشت فرمان يا پدل شيفتر سانتافه

سيستم پدل شيفتر سانتافه را روي ماشين‌هاي نصب مي‌كنند كه با سيستم برقي مالتي پلكس طراحي شده باشند. طراحان مي‌گويند چنين اتومبيل‌هايي به انشعاب گرفتن برق اضافه از باتري، حساسيت بسياري دارند. برخي بدون دانش و تخصص كافي جهت تغذيه لازم براي سيستم‌هاي جانبي مانند سيستم نويگيشن و صوتي، از برق ورودي به گيربكس به داخل كابين انشعاب مي‌گيرند. چنين انشعابي باعث افت ولتاژ ورودي به گيربكس خواهد شد و چنين افت ولتاژي طي مدتي، پدل شيفتر سانتافه را دچار اختلال كرده و حتي ممكن است به كلي آن را خراب كند كه از كار بيفتد. اين تأثير افت ولتاژ ورودي به گيربكس بخاطر حساسيت زياد سوپاپ‌ها و شيرهاي هيدرو الكترونيكي گيربكس‌هاي خودكار نسبت به افت ولتاژ مي‌باشد. چنين افت ولتاژي در ورودي گيربكس حتي مي‌تواند خود گيربكس را نيز خراب كند. خريد-دوربين-360-درجه-خودرو-سانتافه

قيمت رادار نقطه كور سانتافه

همانطور كه در قسمت‌هاي قبل هم اشاره كرديم، نحوه‌ي عملكرد اين رادار اگر صحيح نباشد، امكان ايجاد خطر تصادف براي راننده وجود خواهد داشت و عملكرد صحيح يك آپشن به دو فاكتور نصب و اصالت كالاي مربوطه برمي‌گردد. بنابراين در خريد اين رادار بهتر است به جاي قيمت پايين به دنبال كيفيت و اصالت كالا باشيد. ما در فروشگاه گندم كار دي وي دي با هدف جلب رضايت شما مشتريان عزيز، كالاهايي با كيفيت را با قيمت كاملا منصفانه و قابل رقابت با ساير محصولات بازار، عرضه كرده‌ايم. شما مي‌توانيد براي اطلاع دقيق از قيمت رادار نقطه كور سانتافه با كارشناسان فروش ما تماس بگيريد.   جهت بهره مندي از خدمات، مشاوره رايگان در انتخاب تجهيزات جانبي خودرو خود با ما تماس بگيريد. 021-66766802 021-66738724 09124358381 سخن آخر يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين شركت هاي عرضه و نصب تجهيزات جانبي و صوتي مختلف خودرو، شركت گندم كار دي وي دي است كه آپشن هاي مختلف انواع خودروها را با بهترين كيفيت و با حرفه اي ترين روش ها عرضه و نصب ميكند. لازم به ذكر است كه آپشن هاي متنوعي مانند كيلس استارت، رادار نقطه كور، جك صندوق برقي، دوربين 360 درجه، سنسور دنده جلو و عقب و بسياري از آپشن هاي مختلف را با مناسب ترين قيمت و بهترين كيفيت عرضه ميكند. پس از نصب آپشن ها بر روي خودروي شما، با احساس امنيت و آرامش بيشتري از خودرو استفاده ميكنيد و از خريد خود احساس رضايت خواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.