ايده هاي چيدمان خلاقانه گياهان آپارتماني در منزل

۱۰ بازديد

چيدمان گياهان آپارتماني در منزل ، گل ها و گياهان باعث ايجاد طراوت و تازگي در زندگي ما ميشوند و نگهداري از آن ها در منزل ميتواند طراوت و سرزندگي را وارد محيط خانه كند و كمي از استرس هاي روزمره بكاهد. گياهان آپارتماني را ميتوانيد به شكل هاي مختلف در گوشه و كنار منزل بچينيد و با آن ها منزل تان را ديزاين كنيد, امروز در نمناك ايده هاي خلاقانه و زيبايي براي چيدمان گياهان آپارتماني 

در دكوراسيون منزل داريم كه به وسيله آن ها منزل تان زيباتر ميشود.
چيدمان گياهان آپارتماني
ايده هاي چيدمان گياهان آپارتماني در منزليكي از بهترين ايده ها براي گياهان آپارتماني اين است كه از جعبه هاي چوبي ميوه استفاده كنيد و با قرار دادن آن ها كنار هم يك جاي زيبا براي گياهان درست كنيد, مانند تصوير بالا جعبه هاي چوبي را كنار هم بچينيد و گياهان آپارتماني كوچك و بزرگ را داخل آن ها قرار دهيد.
براي آن دسته از گياهاني كه به نور بيشتري نياز دارند ميتوانيد ميتوانيد يك جا گلداني نردباني درست كنيد و كنار پنجره قرار دهيد سپس گياهان با گلدان هاي كوچك را داخل آن بچينيد, گياهان بزرگتر را ميتوانيد روي زمين كنار آن ها قرار دهيد.
چيدمان گياهان آپارتماني 
چيدمان خلاقانه گياهان در دكوراسيونبراي اينكه يك عنصر دكوري در منزل با گياهان داشته باشيد ميتوانيد به سادگي مانند تصوير زير يك قفسه دكوري بسازيد و گياهان سبزتان را روي آن باسليقه بچينيد. طبقه وسط اين قفسه را خالي نگذاريد و با يك سري وسايل تزييني آن را ديزاين كنيد.
اين قفسه اصلا جاگير نيست و كساني كه خانه هاي كوچكي دارند و دوست دارند از گياهان آپارتماني در منزل شان نگهداري كنند ميتوانند از اين قفسه ايده بگيرند, ميتوانيد طبقه وسط را هم كاكتوس هاي كوچك بچينيد.
چيدمان گياهان 
چيدمان گلدان در دكوراسيون منزلگلدان هاي آويزي كه استفاده از آن ها از قديم در منزل ما ايراني ها مد بوده و هست, اين گلدان ها يكي از ايده هاي دكوراتيو هستند كه ميتوانيد با استفاده از آن ها دكوراسيون تان را تزيين كنيد.

منبع : نمناك 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.