اين خصوصيات صورت باعث جذابيت چهره ميشوند

۲۹ بازديد

گاهي تشخيص اينكه چه چيزي در چهره يك نفر باعث جذابيت او شده است واقعا سخت است, مثلا در برخي از افراد چشم ها, در برخي طرز خنده,

 مدل موها و ... به هر حال برخي از ويژگي هاي صورت ميتوانند باعث جذابيت چهره شوند كه نمونه هايي از اين ويژگي ها را در ادامه به شما معرفي ميكنيم.
عدم تقارن
هميشه چهره هاي متقارن نيستند كه جذاب به نظر ميرسند گاهي عدم تقارن در چهره ميتواند باعث جذابيت چهره شود . مثلا خنده هاي كج يك هنرمند معروف براي بسياري از افراد جالب و جذاب است در حاليكه خنده هاي كج در واقع هيچ جذابيتي ندارند.
جا افتاده بودن چهره
نتايج تحقيقات نشان ميدهد چهره جا افتاده ي آقايان براي بسياري از خانم ها جذاب است, يعني خانم ها به آقايان جا افتاده كشش بيشتري دارند. مثلا جرج كلوني يك مرد هاليوودي ميانسال است كه توانسته است با چهره جا افتاده اي كه دارد بين خانم ها حسابي جلب توجه كند.
چال گونه
چال گونه ديگر نيازي به توضيح ندارد و يك نشانه جذابيت در چهره به حساب مي آيد, در كل خانم ها و آقاياني كه روي گونه شان چال دارند جذاب به شمار ميروند. شايد عجيب به نظر بيايد كه بعضي از افراد براي جذاب شدن عمل زيبايي چال گونه انجام ميدهند.
ته ريش آقايان
برخي از آقايان ريش شان را شش تيغه ميكنند و برخي ته ريش يا ريش بلند دارند اما اينكه كدام ريش به نظر جذاب تر است مهم است, حتما شما هم ميدانيد كه ته ريش براي 90 درصد از خانم ها جذاب است و ميتوان آن را يكي از راه هاي جذاب شدن چهره آقايان دانست.منبع : سايت نمناك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.