به اين شرط نون ميتونه شمارو لاغر كنه

۳۰ بازديد

بسياري از انسان ها دوست دارند در رژيم غذايي خود نان هم قرار بدهند اما چاق نشوند، اگر ميخواهيد هم نان بخوريد هم لاغر بمانيد بايد 

نكاتي را رعايت كنيد.بايد نبايدهاي استفاده از نان با هدف لاغري و كاهش وزنبله نان مي‌ تواند تا حد زيادي عامل لاغري شما باشد. شما مي توانيد آن را جايگزين برنج كنيد اما به شرطي كه موارد و نكات اصولي را رعايت كنيد. در غير اينصورت نان عامل لاغري شما نخواهد بود. در اين قسمت از تناسب اندام نمناك به شما توضيح مي دهيم كه چه شرايط و قوانيني را بايد رعايت كنيد تا نان بتواند شما را لاغر كند.
نان حاوي فيبر انتخاب كنيدفيبر باعث بهبود گوارش مي‌ شود و قند خون را تنظيم مي كند و كمبود انرژي در بدن را جبران مي‌ كند و ‌در نتيجه زماني مي‌ توانيد با نان لاغر شويد كه ناني كه انتخاب مي‌ كنيد، حاوي فيبر باشد زيرا فيبر باعث مي‌ شود كه مدت زمانِ طولاني‌ تري سير بمانيد و در نتيجه كم تر غذا مي‌ خوريد؛ اما اگر نان فيبر كافي نداشته باشد، شما خيلي زود گرسنه مي شويد و ديگر نبايد انتظار لاغري داشته باشيد.
نان جو
نانِ بدونِ قند استفاده كنيدبله! قند به دليل اين كه فروكتوز زيادي دارد، از لاغر شدن شما جلوگيري مي‌ كند و در نتيجه بايد از ناني استفاده كنيد كه قند زيادي نداشته باشد تا بتواند هم در طولاني مدت شما را سير نگه دارد و هم عاملي براي لاغري تان باشد.
نان غلات كامل مصرف كنيدانتخاب و مصرفِ نان هاي سفيد و ديگر انواع نان هاي فرآوري شده، مواد مغذي و فيبر كمي دارند و شما را سير هم نمي كنند. به جاي آن بايد از نانِ غلات كامل استفاده كنيد كه سير كننده است و در نتيجه طولاني تر سير هستيد و كمتر غذا مي خوريد و همين عامل لاغري‌ تان خواهد بود.
نان سفيد
همراه با نان؛ از پروتئين استفاده كنيداگر مي‌ خواهيد فقط نان بخوريد، انتظار نداشته باشيد كه لاغر شويد، زيرا نان به تنهايي نمي تواند يك غذاي جداگانه براي شما باشد. براي اين كه بتوانيد بدن عضلاني تر با چربي كمتر داشته باشيد، بايد همزمان با نان، پروتئين چربي سالم را استفاده كنيد كه رژيم غذايي متعادل با گوارش عالي را براي شما رقم خواهد كرد.
همراه با نان غذاهاي حاوي كربوهيدرات بالا نخوريدمقدار زياد كربوهيدرات در يك وعده مانند نان همراه با پاستا يا سيب زميني در كوتاه مدت اهداف لاغري شما را به هم مي زند‌. پس بهتر است كه به دنبال راهكارهايي باشيد كه برنامه ريزي شما را به هم نريزد. پس با نان، غذاهاي حاوي كربوهيدرات بالا استفاده نكنيد.منبع: نمناك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.