اهميت هداياي تبليغاتي براي برند كسب و كارمان

۲۷ بازديد

هديه دادن طي هزاران سال همانند چسب عامل همبستگي ميان جامعه بشري بوده است. از رهبران قبايل گرفته كه از تبادل هديه براي صلح،

 محافظت و غذا استفاده مي‌كردند تا هديه‌هاي امروزي ما براي تعطيلات، سالگردها و روزهاي تولد، هديه دادن بخشي قوي و در حال تكامل از فرهنگ ما باقي مانده است.درحالي كه، در طول سال‌ها انواع هديه‌ها و مناسبت‌هاي هديه تغيير كرده است، هديه دادن ثابت مانده و دليل آن، احساس خوب ايجاد‌شده بين دو نفر است.هديه دادن اكنون به عنوان راهي براي برقراري ارتباط با مصرف‌كننده، در استراتژي‌هاي بازاريابي و تبليغات مطرح شده است.هدايا تبليغاتي ابزارهاي ساده‌اي هستند كه به افزايش آگاهي در مورد نام تجاري براي كسب و كار كوچك شما كمك مي‌كنند. كالاهاي تبليغاتي اين كار را از طريق شخصي‌سازي يك آيتم، كه در زندگي روزانه يك مشتري مورد استفاده قرار مي‌گيرد، انجام مي‌دهند.همان‌طور كه اخيراً باب گارفيلد، مفسر و تحليلگر برجسته تبليغات و بازاريابي نوشت: «ما اكنون در “دوران رابطه” هستيم»، من معتقدم يكي از بهترين راه‌ها براي ايجاد يا تقويت رابطه، هديه دادن است.در ادامه، به عمده دلايل خريد هديه تبليغاتي به‌ويژه هداياي تبليغات ساخت ايران مي‌پردازيم:هداياي تبليغاتي منجر به توسعه روابط B2B مي‌شوندشركت‌ها از مردم عادي، فراتر از عنوان سازماني خود، تشكيل شده‌ا‌ند و مردم عاشق دريافت هديه هستند. آن‌ها هنگام دريافت هديه با اشتياق و توجه به آن نگاه مي‌كنند.اگر كالاي تبليغاتي‌اي كه مي‌دهيد مرتباً در يك محيط اداري مورد استفاده قرار گيرد، نشان‌دهنده‌‌ي كمك و حسن نيت شما به آن دفتر خواهد بود كه مي‌تواند در ايجاد روابط با مشتريان فعلي و احتمالي بسيار كمك كند.هداياي تبليغاتي آگاهي از برند را افزايش مي‌دهداستفاده از هداياي شركتي به معناي واقعي نام برند شما را معرفي مي‌كند. با توزيع هدايايي با نام تجاري، لوگو و اطلاعات تماس برندتان، در حال گسترش آگاهي از برندتان هستيد. درواقع، مردم با دريافت كالايي خاص و رايگان از شركت شما، ارتباط احساسي مي‌گيرند و همه‌جا از شركت شما، با نام نيك ياد خواهند كرد.پيشنهاد مي كنيم مقاله چرا براي برندها كمپين تبليغاتي برگزار مي كنند؟ را مطالعه فرماييدهداياي تبليغاتي هزينه‌هاي تبليغاتي شما را كاهش مي‌دهندهداياي تبليغاتي يك روش فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه براي تبليغات است. از آنجا كه آن‌ها معمولاً استفاده مي‌شوند و مدت‌هاي طولاني نگهداري مي‌شوند، هزينه آن در مقايسه با ساير اشكال رسانه‌هاي جمعي يا تبليغات هدفمند كمتر است.هداياي تبليغاتي وفاداري مشتري را حفظ مي‌كننددر ميان مشترياني كه هداياي تبليغاتي شما را دريافت مي‌كنند امكان اينكه دوباره به شما مراجعه كنند، بيشتر است. دادن هداياي تبليغاتي به مخاطبان به آن‌ها يادآوري مي‌كند كه تبادل تجاري آن‌ها براي شما مهم است و اين يك احساس مثبت است كه وفاداري را افزايش مي‌دهد. تصوير و ادراك مشتري را بهبود مي‌بخشندهديه دادن، هميشه با حسن نيت همراه است. با دادن هداياي تبليغاتي به ذينفعان و مشتريان احتمالي، چهره شركت خود را بهبود مي‌بخشيد و برداشت‌هاي مثبت از آن را افزايش مي‌دهيد.
باعث به دست آوردن سرنخ‌هاي فروش مي‌شوندبا توزيع لوگو، نام و مشخصات برند بر روي هداياي شركتي، آگاهي، علاقه و كنجكاوي در كسب و كار خود را افزايش مي‌دهيد. مي‌توانيد از هدايا به عنوان مشوقي براي گرفتن آدرس‌هاي ايميل يا ثبت نام در دوره‌هاي آزمايشي رايگان استفاده كنيد. استقبال مشتريان از شركتي كه به آن‌ها هديه مي‌دهد بسيار بيشتر است.ارجاعات بيشتر ايجاد مي‌كنندمشتريان شما در توليد سرنخ‌هاي جديد بسيار مفيد هستند. با درخواست از آن‌ها براي ارجاع به همراه ارسال هديه تبليغاتي، مي‌توانيد از ارتباطات گسترده آن‌ها استفاده كنيد.فروش را افزايش مي‌دهندمشترياني كه هداياي تبليغاتي دريافت مي‌كنند، بيشتر براي محصولات و خدمات شركتي كه آن را هديه داده است هزينه مي‌كنند. فروش نيز به طور طبيعي متناسب با افزايش حسن نيت و آگاهي از برند افزايش خواهد يافت. مشتريان احساس مي‌كنند ارزش بيشتري نسبت به پول براي شما دارند يا بسيار ارزش دارند كه از شركت شما خريد بيشتري مي‌كنند.پيشنهاد مي كنيم مقاله نحوه پيدايش هداياي تبليغاتي و تاثيرات آن در تبليغات را مطالعه فرماييددلايل مهم براي خريد هداياي تبليغات ساخت ايرانهداياي تبليغاتي بنابه دلايل فوق، مهمترين و پربازده‌ترين بخش در برنامه‌هاي تبليغاتي شركت‌ها هستند و سال‌هاست كه تمام كسب و كارهاي كوچك و بزرگ ايراني به اهميت آن پي برده‌اند و بودجه‌هاي خود را براي اين نوع تبليغات كنار مي‌گذارند. اما در سال‌هاي اخير، در بحث خريد هداياي تبليغاتي با چالش‌هاي زيادي روبرو هستند؛ به‌ويژه كه در دوران بحران اقتصادي ناشي از ويروس كرونا دچار آسيب اقتصادي شده‌اند. اما باز هم به دلايلي كه در بالا ذكر شد، هداياي تبليغاتي بهترين گزينه براي معرفي و نفوذپذيري برندهاست. در اين ميان، خريد هداياي تبليغاتي ساخت ايران بهترين گزينه ممكن براي اين روزها و هميشه تاريخ است، زيرا:هداياي تبليغاتي ساخت ايران باكيفيت‌تر از اجناس خارجي و اغلب چيني بازار استهداياي تبليغات ساخت ايران داراي قيمت مناسب‌تر در مقايسه با اجناس مشابه خارجي هستندهداياي تبليغات ساخت ايران داراي ضمانت هستندهداياي تبليغات ساخت ايران، همخواني بيشتري با فرهنگ و سليقه ايرانيان دارندهداياي تبليغات ساخت ايران، ضمانت تيراژ بالا و موجود بودن در بازار دارندهداياي تبليغات ساخت ايران، امكان مرجوعيت در صورت نقص دارندبراي داشتن يك هديه تبليغاتي خوب و مطابق سليقه شما، امكان سفارشي‌سازي وجود دارد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.