۵ روش مهم در مراقبت از موهاي رنگ شده را بدانيد

۲۰ بازديد

موهاي رنگ شده

مواد موجود در رنگ هاي مو كمي بدنه موهاي شما را سست كرده و آسيب پذير مي كنند.موهاي رنگ شدهموهاي رنگ شده ، اگر موهايتان را رنگ كرده ايد حتما وقت گذاشته ايد و هزينه كرده ايد، پس بايد مراقب موهايتان باشيد تا زحمت شما به هدر نرود. 

با مراقبت ويژه باعث مي شود رنگ موي شما دوام بيشتري داشته باشد. پس از بعد از رنگ كردن اين موارد را رعايت كنيد:5 روش مهم در مراقبت از موهاي رنگ شده را بدانيد
۱ ) از شامپوهاي مناسب موهاي رنگ شده استفاده كنيد

موهاي رنگ شده

بيشتر موادي كه براي رنگ كردن مو استفاده مي كنيم داراي تركيباتي است كه شامل آمونياك و يا اتانولامين مي شود، اين مواد كمي بدنه موهاي شما را سست كرده و آسيب پذير مي كنند. اگر از شامپوهايي استفاده كنيد كه تركيبات قوي دارند، موهاي سست شما آسيب بيشتري مي بيند. بنابراين خيلي مهم است از شامپو هايي براي شستشوي موهايتان استفاده كنيد كه خيلي قوي نيستند. بهتر است شامپوهاي مخصوص موها ي رنگ شده را استفاده كنيد.
۲ ) هنگام مدل دادن موهايتان خلاقيت بيشتري نشان دهيد

موهاي رنگ شده

بيشتر ما دوست داريم براي مدل دادن موهايمان از سشوار يا اتوي مو استفاده كنيم اما بهتر است اين كار را به طور مكرر انجام ندهيد چرا كه گرما باعث آسيب رسيدن به مو مي شود ، همانطور كه گفته شد موهاي رنگ شده به خودي خود كمي سست و آسيب پذير است ، پس بهتر است بيش از اين به مو آسيب نرسانيم. اگر از اين لوازم حرارتي براي صاف كردن ، حالت دادن موهايتان استفاده مي كنيد، بهتر است درجه حرارت آنها را كم كنيد.
۳ ) موها را آبرساني كنيدبراي داشتن موهاي خوش حالت فقط استفاده از نرم كننده هاي مو كافي نيست. بهتر است بعد از حمام از اسپري هاي آبرسان مو استفاده كنيد ، تا ساقه مو را نرم تر كرده و به آن آبرساني كند. مرطوب بودن مو باعث مي شود آسيب پذيري آن كمتر شود.
۴ ) از موهاي رنگ شده در برابر آفتاب محافظت كنيداگر در فصل تابستان علاقه مند به استخر رفتن يا آفتاب گرفتن در ساحل هستيد بهتر است از كلاه براي محافظت از موهايتان استفاده كنيد. نور خورشيد مي تواند باعث رنگ پريدگي مو شود و همچنين به آن آسيب برساند.
۵ ) زمان بعدي رنگ كردن مو را با دقت مشخص كنيد

5 روش مهم در مراقبت از موهاي رنگ شده را بدانيدحتما نياز است كه بعد از مدتي پيش آرايشگر برويد و از او بخواهيد ريشه هاي مو را برايتان رنگ كند، اگر مي خواهيد هميشه موهايتان يكرنگ باشد، بخصوص وقتي رنگ موي روشن استفاده مي كنيد، بهتر است دقت داشته باشيد كه زمان بعدي آرايشگاه خود را از دست ندهيد ، وقتي زمان رنگ كردن مجدد مو مي رسد آن را به تعويق نيندازيد. بانوي شهر
گردآوري: پرشين وي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.