تخته چندلايي چيست؟

۲۳ بازديد

تخته چند لايي از جمله مرغوب ترين و اصلي ترين تخته هاي موجود در بازار است. اين تخته از چند ورق چوبي بسيار نازك تشكيل شده كه به صورت لايه اي توسط چسب هاي قوي و ضد آب به يكديگر متصل شده اند.

تخته چندلايي در انواع مختلفي توليد مي شود كه با توجه به آنها، كاربردهاي گوناگوني دارد. اين تخته براي ساخت محصولاتي مانند مبل، كابينت، درب خانه، جعبه هاي چوبي و … به كار مي رود. همچنين از مصالح پركاربرد در ساخت سازه هاي چوبي براي ديوار، سقف، پانل هاي سقف، قاب سازي و … مي باشد.تخته چندلايي در ابعاد مختلفي توليد مي شود و بر اساس تعداد چوب هاي استفاده شده، آنها را نام گذاري مي كنند. به دليل چند لايه بودن اين چوب ها، آنها مي توانند به عنوان عايق استفاده شوند.اين تخته ويژگي هاي زيادي دارد. يكي از ويژگي هاي تخته چند لايي كه به آن شهرت دارد، استحكام بالاي اين تخته مي باشد كه بدليل نوع قرارگيري لايه هاي چسبيده بر روي هم است. اين لايه ها با لايه هاي مجاور، 90 درجه و حتي بيشتر اختلاف زاويه دارند. اين عمل باعث كاهش انبساط و انقباض داخلي چوب مي گردد. در نتيجه محصول به وجود آمده، استحكام بالايي دارد.

كاربرد تخته چندلايي

همانطور كه گفته شد، تخته چندلايي يكي از مهم ترين و اصلي ترين تخته ها در صنعت مي باشد. اين تخته ها از چوب درخت هاي مختلفي توليد مي شوند. تخته چندلايي كاربردهاي بسيار گسترده اي دارد و در اكثر مكان هايي كه نياز به چوب و تخته است، از آن استفاده مي شود. از مهم ترين كاربردهاي تخته چندلايي مي توان به استفاده از آن در كابينت، مبلمان، جعبه هاي بسته بندي، پوشش ديوار و پله، درب هاي چوبي، كفپوش و سقف منازل اشاره نمود. همچنين در قالب بندي ساختمان، وسايل چوبي و تزئيني، صنايع نظامي و دريايي كاربرد دارد. از ديگر كاربرد هاي تخته چند لايي مي توان به استفاده از آنها در ساخت سازه هاي بتني اشاره كرد. زيرا اين تخته ها به دليل داشتن قدرت تحمل بالا، قادر به تحمل فشارهاي حاصل از بتن ريزي نيز هستند.نحوه ساخت تخته چندلايياولين قدم براي ساخت باكيفيت، انتخاب چوب مناسب براي تخته چندلايي مي باشد. ابتدا بايد چوب هايي را انتخاب نمود كه از نظر مشخصات فني، استانداردهاي مشخص و كيفيت خوبي دارند. براي ساخت تخته چندلايي از چوب درختاني مانند سرو، افرا، ماهون، كاج و صنوبر استفاده مي گردد.در مرحله بعدي، تنه درختان را در يك مخزن بزرگ بخار قرار مي دهند تا تنه نرم شود و كار برش بر روي آنها، آسان تر و تميزتر صورت گيرد. سپس تنه درختان را به قسمت هاي كوچكي تبديل مي كنند و بر روي دستگاه برش قرار مي دهند تا به صورت ورقه اي برش بخورند. براي آن كه تخته چندلايي ساخته شده ايرادي نداشته باشد، ورقه هاي برش خورده توسط يك دستگاه اسكنر بزرگ چك مي شوند تا ايرادات احتمالي رفع گردد.سپس ورقه هاي بزرگ با فشار زياد و چسب مخصوص به يكديگر متصل مي شوند تا ساختار كلي تخته چندلايي شكل گيرد.در مرحله آخر، از روكش هاي مخصوصي براي زيبايي و استحكام بيشتر استفاده مي كنند و آنها را به تخته مي چسبانند تا فرآيند ساخت تخته چندلايي كامل شود.

بهترين تخته چندلايي در بازار

بهترين توليد كننده هاي تخته چندلايي در دنيا براي كشور روسيه هستند و برند بزرگ سوزا (Sveza) متعلق به اين كشور مي باشد. در ايران نيز برندهاي مختلفي وجود دارند كه به توليد تخته چندلايي مي پردازند، ولي به دليل كمبود مواد اوليه مرغوب، كيفيت آنها با برندهاي خارجي اختلاف كمي دارد.قيمت تخته چندلاييقيمت تخته چندلايي به پارامترهاي بسياري بستگي دارد. نوع چوب به كار رفته در ساخت تخته چندلايي، كشور سازنده آن، چسب هاي استفاده شده براي اتصال لايه ها، ماشين آلات توليد تخته چندلايي، نرخ ارز، شركت سازنده، مواد اوليه به كار رفته در توليد تخته چندلايي و … از پارامترهاي مهم در تعيين قيمت هستند.
توليد كننده تخته چندلايي در تهران

توليد كننده تخته چندلايي در تهران، محصولات خود را با مرغوب ترين چوب ها و چسب ها عرضه مي كند. تخته ها داراي لايه هاي حرارتي مي باشند كه پس از تبديل چوب خام به لايه هاي نازك تر، متصل كردن لايه ها به يكديگر با چسب و فشردن آنها به هم، تخته چندلايي تهيه مي شود. يك تخته چندلايي، ظاهري صاف و سطحي دو طرفه دارد. توليد كننده تخته چندلايي در تهران، محصولات خود را طبق استانداردهاي موجود در جهان توليد مي كند. از اين محصولات مي توان در توليد مبلمان، وسايل تزئيني، قالب سازي ساختمان، پانل هاي سقف، درهاي چوبي و … استفاده نمود.توليد كننده تخته چندلايي در تهران جزء برترين توليدكننده ها مي باشد. اين مركز قالب فلزي بتن، تخته چندلايي هندي، روسي، ايراني، چيني و ساير محصولات صنعتي را با قيمت مناسب و كيفيت بالا به فروش مي رساند.توليد كننده تخته چندلايي در تهران هميشه به ميزان كافي از انواع چوب هاي مختلف در انبار خود ذخيره مي كند. در عين حال، چوب گرد خام را به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهانه به طور مداوم خريداري مي نمايد تا خط توليد دچار مشكل نگردد و با كمبود مواد اوليه (لايه ها، چسب، روكش هاي نازك چوب و …) مواجه نشود.توليد كننده تخته چندلايي در تهران، تمامي مسائل را برنامه ريزي نموده و در نظر مي گيرد تا بتواند پاسخگوي مشتريان و بازار مصرف خود باشد. شما از طريق ارتباط با دفتر فروش توليد كننده تخته چندلايي در تهران مي توانيد بدون هيچ واسطه گري، محصول درخواستي خود را به صورت جزئي و عمده در تناژهاي بالا تهيه نماييد.

پخش تخته چندلايي در تهران

پخش تخته چندلايي در تهران، محصولات را به صورت جزئي و عمده با قيمتي مناسب وارد بازار مي كند. امروزه سازه هاي چوبي با زندگي انسان كاملا عجين شده و در همه جاي صنعت ديده مي شوند. وسايل چوبي در هر خانه اي وجود دارند. مصرف زياد و كاربرد فراوان سازه هاي چوبي باعث شده تخته چندلايي يكي از پر مصرف ترين فرآورده هاي چوبي باشد. اين فرآورده چوبي در صنعت ساختمان، مبلمان و صنايع ديگر كاربرد دارد.تخته چندلايي داراي مقاومت و استحكام بسيار بالايي مي باشد و در صورت آسيب ديدن، لايه هاي زيري از لايه هاي مياني محافظت مي كنند. به همين دليل عمر تخته چندلايي زياد است.پخش تخته چندلايي در تهران، انواع تخته چندلايي سخت، نرم، انعطاف پذي، روسي، هندي، ايراني، هفت لايه و … را به مصرف كننده ها ارائه مي دهد. هر كدام از آنها مزاياي خود را دارند. براي اطلاع از مزاياي تخته چندلايي ايراني مقاله آن را مطالعه نماييد. اگر شما نيز ساز و كارتان با چوب است و به انواع تخته چندلايي با كيفيت بالا و مواد اوليه مرغوب نياز داريد، با دفتر پخش تخته چندلايي تماس گرفته و با مشاوران ما ارتباط بر قرار نماييد.

فروش تخته چندلايي در تهران

فروش تخته چندلايي در تهران با قيمتي مناسب صورت مي گيرد. قيمت تخته چندلايي در تهران بسته به پارامترهاي مختلف، متفاوت مي باشد. ابعاد، ضخامت، جنس و كيفيت لايه هاي چوب، نوع چسب، نوسانات ارز و … بر روي قيمت فروش تخته چندلايي در تهران تاثير مي گذارند. يكي ديگر از عواملي كه بر قيمت فروش تخته چندلايي در تهران تاثير دارد، نو و يا دست دوم بودن آن مي باشد. برخي افراد بودجه كافي براي خريد و فروش تخته چندلايي نو را ندارند. به همين دليل، به سمت خريد تخته چندلايي دست دوم در تهران مي روند.

توليد كننده تخته چندلايي در تهران با استفاده از مواد اوليه مرغوب، محصولاتي با كيفيت در بازار عرضه مي كند. امروزه بهترين تخته چندلايي توسط كشور روسيه و برند سوزا توليد مي شود.فروش تخته چندلايي در تهران نسبت به انواع خارجي آن با قيمتي ارزان تر صورت مي گيرد. براي خريد بهترين و باكيفيت ترين نوع چوب و انواع تخته چندلايي با دفتر فروش تخته چندلايي در تهران تماس بگيريد. تا مشاورين ما اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار داده و بهترين انتخاب را داشته باشيد.
فروش تخته چندلايي در تهران در انواع مختلف، جنس و سايزهاي متنوع صورت مي گيرد. در برخي شهرهاي ايران مانند اصفهان، تبريز، شيراز، مشهد و يا تهران توليدي ها و كارخانه هاي زيادي در زمينه توليد پلاي وود فعاليت مي نمايند. در نتيجه همواره مقدار قابل توجهي از اين محصول به بازار عرضه مي شود. تخته چندلايي در بيشتر مواقع به صورت عمده به بازار عرضه مي گردد. زيرا مصرف اين محصول براي زمينه هاي صنعتي و پروژه‌ هاي بزرگ مي باشد.بنابراين در مقادير بالا از آنها استفاده مي شود. با مراجعه به فروشگاه هاي اينترنتي مي توان اين محصول را از توليدكنندگان به صورت مستقيم خريداري نمود. خريد اينترنتي امكان خريداري تخته چندلايي را به صورت عمده با قيمت ارزان‌ تر فراهم مي كند. فروش عمده تخته چندلايي براي افراد مناسب تر است. زيرا اقتصادي تر و به صرفه تر مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.