نردبان كابل

۳۳ بازديد

نردبان كابل
قطعه اي كه به صورت نردبان توليد مي شود و جهت عبور دادن تعداد مشخص و زيادي از سيم و كابل مورد استفاده قرار مي گيرد ، نردبان كابل ناميده مي شود . در مسيرهايي كه به صورت عمودي مي باشد به جاي سيني كابل از نردبان كابل استفاده مي شود . در مسيرهاي افقي نيز ميتوان از نردبان كابل استفاده نمود كه بنابر تشخيص متخصص ساختمان در نظر گرفته مي شود . علت استفاده از نردبان كابل ، استحكام راحتتر كابل ها به بدنه نردبان در مسيرهاي عمودي مي باشد . نردبان كابل از ورق گالوانيزه يا جي آر پي و يا استيل توليد و تهيه مي شود . از موارد استفاده نردبان كابل ، سوله هاي ، پاركينگ ها و مكان هاي مسقف مي باشد . جنس نردبان كابل از گالوانيزه فابريك بوده و در صورت استفاده در فضاهاي روباز بهتر است از نردبان كابل آبكاري شده استفاده گردد . نردبان كابل كه گالوانيزه شده است به چند صورت توليد مي گردد . از جمله روش هاي توليد نردبان كابل ، روش جوشي ، اتصالات پيچ و مهره ، طول دو متر و طول سه متر مي باشد .
لوله برق گالوانيزه گرم
لوله هايي كه جهت نگهداري از سيم و كابل در صنعت ساختمان سازي و صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرند را لوله برق گالوانيزه گرم  مي نامند . در طول مسير سيم كشي و كابل كشي ، لوله برق گالوانيزه گرم تعبيه مي شود كه سيم و كابل ها نگهداري و محافظت شوند . لوله برق گالوانيزه گرم به صورت داخلي يا روي سطحي انجام مي شود  .  مهندسان و كارشناسان برق از لوله برق گالوانيزه گرم جهت استفاده در صنعت ساختمان سازي استفاده مي كنند . از ويژگي هاي لوله برق گالوانيزه گرم ، مقاومت بالا ، ماندگاري در برابر ضربات مكانيكي ، محبوبيت نزد كاربران در مورد شكل مناسب لوله برق و فرم گيري آسان و ساده با كمك دستگاه لوله خم كن مي باشد .
نتيجه گيري :
نردبان كابل نردباني است كه جهت قرار گيري و عبور كابل و سيم در مكان هاي عمودي كاربرد زيادي دارد . لوله برق گالوانيزه گرم نيز لوله هايي جهت نگهداري از سيم و كابل به صورت داخلي و سطحي مورد استفاده قرار مي گيرند . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.