لاغري با سير با كمك رژيم كاهش وزن

۱۴ بازديد

سير يكي از پرخاصيت ترين مواد غذايي مي باشد كه موجب چربي سوزي و لاغري مي شود اما بايد بدانيد سير را چگونه و چه زماني مصرف كنيد تا در لاغري موثر باشد.

سير يا لاهسون ماده مهمي در آشپزخانه هنديان مي باشد پس مي تواند به هر غذايي طعم دهي كند. سير به عنوان يك منبع مهم تغذيه اي شناخته شده است زيرا:باعث كاهش وزن مي شود.سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند.رگ هاي خوني را براي خون رساني بهتر پاكسازي مي كند.فشار خون را كاهش مي دهد.التهابات را كاهش مي دهد.از رگ هاي خوني حفاظت مي كند.خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي را كاهش مي دهد.در اين قسمت از نمناك قصد داريم نقش سير را در كاهش وزن بررسي كنيم و چ'ونگي استفاده از آن را بياموزيم . پس همراه ما باشيد . براساس يك مطالعه ، سير براي كنترل وزن بهترين است زيرا تركيبات مهم آن وظيفه كاهش چربي بدن را به عهده دارند و باعث مي شوند تا هدف كاهش وزن ميسر گردد . اين تركيبات مفيد عبارتند از:
ويتامين CويتامينB6فيبرمنگنزكلسيملاغري با سير
مصرف سير خام به منظور كاهش وزن:دلايلي وجود دارد كه سير را به عنوان يك ماده موثر در كاهش وزن تبديل كرده است. سير مسئول افزايش سطح انرژي است و تمام كالري هاي بدن را مي سوزاند . همچنين متابوليسم بدن را تقويت خواهد كرد . سير به عنوان سركوب گر اشتها شناخته شده است بدان معنا كه با افزايش احساس سيري شمارا از خوردن غذا بازمي دارد.
براساس مطالعه اي كه در مجله تغذيه منتشر شد ، بين سير و چربي سوزي ارتباط وجود دارد زيرا تركيبات موجود در آن باعث تحريك روند چربي سوزي مي شود.
سير هم چنين يك سم زداي عالي مي باشد و به دفع سموم از بدن كم مي كند تا مانعي براي دستگاه گوارش نباشد . بنابراين سير به كنترل سيستم دستگاه گوارش كمك خواهد كرد.
مي توانيد هر روز ناشتا يك حبه سير كوچك را با آب ببلعيد و اگر مشكل معده داريد ، بعد از صبحانه اين كار را انجام دهيد كه به شدت در كهش اشتها موثر خواهد بود.
سير براي لاغري شكم
چگونه از سير براي كاهش وزن استفاده كنيد؟بدين منظور مي توان صبح ناشتا سير خام را به همراه آب ميل كرد . در واقع مي توان با اضافه كردن آبليمو به آب گرم و سير محلول را نيز نوشيد . ابليمو يك محرك كاهش وزن است و گفته مي شود يكي از بهترين تركيبات براي كاهش چربي شكمي مي باشد.
منبع : نمناك 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.