بهترين روانشناس در ميرداماد

۱۱ بازديد

بهترين روانشناس در ميرداماد ، به افراد كمك مي كند تا با درك يكديگر ، راحت تر در اجتماع زندگي كنند. با شناخت حركات و حالات انسان ها مي توان 

علت و هدف رفتار آنها را متوجه شد. براي حل مشكلات مختلف خود مي توانيد از يك روانشناس كمك بگيريد. در اينجا مي خواهيم در مورد بهترين روانشناس در ميرداماد صحبت كنيم.

بهترين روانشناس در ميرداماد
بهترين روانشناس در ميرداماد با تكيه بر تخصص و مهارت خود به افراد كمك مي كند تا بر مشكلات خود غلبه كنند. روانشناسي علمي است كه رفتار و فرايندهاي ذهني انسان ها را به روش علمي مورد مطالعه قرار مي دهد. در برخي موارد، روانشناسي را رفتارشناسي مي نامند. به اين دليل كه موضوع اصلي روانشناسي، مطالعه رفتارها، فعاليت ها و واكنش هاي انسان يا موجودات زنده در موقعيت هاي مختلف مي باشد.بهترين روانشناس در ميرداماد فردي است كه از سلامت روان برخوردار است و مي تواند يك ارتباط موثر با مراجع خود برقرار نمايد. او شرايطي را فراهم مي كند تا مراجع بتواند بدون استرس و نگراني مشكلات خود را بازگو كند. از ويژگي هاي بهترين روانشناس در ميرداماد مي توان به دانش، تجربه، صبر، دلسوزي، رازداري، علاقه به يادگيري و ... اشاره كرد. وي شنونده اي فعال است و زمان كافي را به مراجع خود اختصاص مي دهد. از طريق شماره هاي موجود در آگهي مي توانيد با بهترين روانشناس در ميرداماد ارتباط برقرار كنيد.

روانشناس در ميرداماد
هدف روانشناس در ميرداماد ، درك و توضيح افكار، احساسات، عواطف و رفتار مي باشد. او براي مطالعه اين موارد از تكنيك هاي مختلفي مانند مشاهده، ارزيابي و آزمايش استفاده مي كند. روانشناس پس از جمع آوري اطلاعات، به كنترل رفتار مي پردازد. براي اين منظور از تجربيات آزمايشگاهي، روانكاوي يا روان درماني بهره مي برد. روانشناس در ميرداماد براي دستيابي به نتايج دقيق، اقدام به طراحي تست هاي شخصيت، عملكرد، استعداد و يا هوش مي كند. روانشناس براي كمك به مراجع خود، الگوهاي رفتاري يا روابط علت و معلولي بين رويدادها را مورد بررسي قرار مي دهد. براي درمان مشكلات مختلفي مانند درك و مقابله با اعتياد، درمان علائم افسردگي و اضطراب، تشخيص و درمان اوتيسم، حمايت از افراد مبتلا به زوال عقل، كمك به افراد براي كم كردن وزن، رسيدگي به افراد مبتلا به بيماري هاي مزمن، تشخيص و درمان بيش فعالي، مقابله با مشكلات خواب و ... به روانشناس در ميرداماد مراجعه كنيد.

روانشناس خانواده در ميرداماد
روانشناس خانواده در ميرداماد در زمينه حل مشكلات خانوادگي آموزش ديده است. بروز برخي از مشكلات در خانواده امري طبيعي است. اما در صورت عدم توجه، اين مشكلات به بحران هايي تبديل مي شوند كه بنيان خانواده را متزلزل مي كنند. برخي از مسائلي كه بر زندگي تك تك اعضاي خانواده تاثير مي گذارند شامل تغيير شغل، مدرسه، مشكلات مالي، بيماري يا فوت عزيزان، ترك اعتياد، مشكلات بين خواهران و برادران، تعامل روزمره با ديگران مي شوند. در برخورد با اين مسائل مي توان از يك روانشناس خانواده كمك گرفت.روانشناس خانواده در ميرداماد با استفاده از مهارت و تجربه خود مي تواند استرس و تعارضات بين اعضاي خانواده را كاهش دهد. اين امر باعث مي شود تا روابط بين اعضا و تعاملات آنها بهبود يابند. روانشناس خانواده ابتدا با اعضاي خانواده صحبت مي كند. با توجه به اين صحبت ها و بررسي رفتار افراد، مشكل را ريشه يابي مي كند. سپس با استفاده از تكنيك هاي خاصي به حل مشكل كمك مي كند. براي استفاده از خدمات روانشناس خانواده در ميرداماد با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد.

مشاور ازدواج در ميرداماد
مشاور ازدواج در ميرداماد به زوجين كمك مي كند تا شناخت عميق تري از يكديگر به دست آورند. مهم ترين اتفاق زندگي هر فرد، ازدواج مي باشد. همه افراد دوست دارند تا با داشتن يك ازدواج موفق، خوشبختي خود را تضمين نمايند. امروزه افراد براي يافتن زوج مناسب خود از راهنمايي هاي مشاور ازدواج استفاده مي كنند. مشاور ازدواج  در ميرداماد با اطلاعاتي كه از طريق مصاحبه با زوجين به دست مي آورد به يك شناخت كلي از شرايط طرفين مي رسد. در ادامه براي سنجش و ارزيابي زوجين از آزمون هاي معتبر علمي استفاده مي كند. هدف اين آزمون ها، بررسي سلامت رواني، شناخت تفاوت ها و ويژگي هاي مشترك زوجين و احتمال موفقيت ازدواج مي باشد. البته اين آزمون ها قطعيت ندارند و مشاور با تمركز بر صحبت هاي زوجين، شناخت دقيقي از آنها پيدا مي كند. مواردي مانند سبك زندگي، خانواده، ويژگي هاي شخصي، معيارهاي انتخاب همسر، انتظارات، احساسات، خطوط قرمز و ... در جلسات مشاوره ازدواج مطرح مي شوند. مشاور پس از شنيدن صحبت هاي زوجين و تمركز بر آنها مي تواند چشم اندازي از زندگي زوجين را ترسيم نمايد. او تلاش مي كند تا زوجين را در مورد چالش هاي زندگي آينده آگاه كند. اما نظر قطعي در مورد ازدواج يا عدم ازدواج به مراجعين نمي دهد. در واقع وظيفه مشاور ازدواج، آگاهي دادن است و تصميم نهايي بر عهده زوجين مي باشد. افرادي كه در شرف ازدواج هستند مي توانند با استفاده از خدمات مشاوره پيش از ازدواج، استرس خود را از بين ببرند و درك بهتري نسبت به خود و طرف مقابل كسب نمايند. اگر قصد ازدواج داريد مي توانيد از خدمات مشاور ازدواج در ميرداماد استفاده كنيد. براي اين منظور با شماره هاي موجود در آگهي تماس بگيريد.

زوج درمانگر در ميرداماد
زوج درمانگر در ميرداماد فردي است كه مي تواند مشكلات و تنش هاي بين زوجين را شناسايي كند و براي رفع آنها اقدام نمايد. هدف زوج درمانگر در ميرداماد اين است كه بتواند روابط بين زوجين را بهبود بخشد. او مي تواند در زمينه رفتار، تفكر اشتباه، نوع احساسات، نحوه ارتباط و حل تعارضات به زوجين كمك كند. در صورت بروز مشكل بين زوجين بهتر است به زوج درمانگر مراجعه كنند. با گذشت زمان، عمق مشكلات بيشتر مي شود و براي رفع آنها نياز به زمان بيشتري است. با كمك يك زوج درمانگر مي توانيد مشكلات خود را برطرف نماييد و از شدت يافتن آنها جلوگيري كنيد. معمولا زوجين به دلايلي مانند مشكلات مالي، فرزند پروري، نيازهاي جنسي، خيانت، ناباروري، قمار، اعتياد، رفتار بد يكي از طرفين و فاصله عاطفي به زوج درمانگر مراجعه مي كنند. اگر شما هم با مشكلاتي از اين دست مواجه هستيد، توصيه مي كنيم هر چه سريعتر براي رفع آن اقدام كنيد. زوج درمانگر در ميرداماد مي تواند در اين زمينه به شما كمك كند.

سكس تراپي در ميرداماد
سكس تراپي در ميرداماد به زوجين كمك مي كند تا روابط جنسي خود را بهبود بخشند. يكي از فاكتورهاي مهم در حفظ زندگي زوجين، داشتن رابطه جنسي سالم است. البته در برخي موارد ناتواني هاي جنسي و عدم آگاهي از روش صحيح برقراري رابطه جنسي مي تواند باعث بروز مشكلاتي شود. در اين زمان افراد مي توانند با مراجعه به مركز سكس تراپي در ميرداماد، مشكل خود را برطرف نمايند. زوجين بايد دقت داشته باشند كه در صورت حل نشدن اين مشكل، سطح كيفي زندگي آنها پايين مي آيد و موجب جدايي زن و مرد مي شود.افراد مي توانند براي رفع مشكلاتي مانند ناتواني در نعوظ، بي ميلي جنسي، سرد مزاجي بيش از اندازه، اعتماد به نفس پايين، ناتواني در كنترل رفتار جنسي، عدم پاسخ دهي به تحريكات جنسي و مسائلي از اين دست به سكس تراپيست مراجعه كنند.متخصصين سكس تراپي در ميرداماد مشكلات درون فردي و بين فردي موجود در روابط جنسي را بررسي مي كنند. آنها تلاش مي كنند تا با حل مشكلات، به افراد كمك كنند كه از رابطه جنسي خود لذت ببرند. براي حل مشكلات جنسي خود مي توانيد از متخصصين سكس تراپي در ميرداماد كمك بگيريد.گواهي نامه هاي اخذ شده توسط خانم دكتر سهيلا جاويدنيا شامل : دوره كامل درمانگري شناختي و رفتاري بزرگسال، دوره كامل درمانگري شناختي و رفتاري كودك و نوجوان، مدرس مهارت‌هاي زندگي، زوج‌درماني شناختي و رفتاري، مشاوره پيش از ازدواج، دوره هاي متعدد طلاق و خيانت، طرح واره درماني، اجرا و تفسير آزمون هوش بينه، اجرا و تفسير آزمون d2 ( توجه و تمركز)، اجرا و تفسير آزمونهاي شخصيت و استعداديابي، دوره فرزند پروري، دوره ي كامل درمانگري هيجان مدار (ئي اف تي) مقدماتي و پيشرفته، دوره زوج درمانگري هيجان مدار (EFT)، دوره سكس تراپي و دوره كارورزي تحت سوپرويژن دكتر فريبرز باقري رياست دانشگاه علوم و تحقيقات مي باشد. سوابق پژوهشي:مقايسه بهزيستي رواني نوجوانان در الگوهاي ارتباط مادر-فرزند (مجله روان‌شناسي و دين)مقايسه بهزيستي رواني نوجوانان در الگوهاي ارتباط پدر و فرزند (در انتظار چاپ)بررسي و مقايسه خود كارآمدي دانش آموزان با و بدون اختلال يادگيري (دومين كنفرانس بين‌المللي پژوهش‌هاي كاربردي در علوم تربيتي و مطالعات رفتاري و آسيب‌هاي اجتماعي در ايران)مقايسه اثربخشي درمان متمركز بر هيجان و درمان شناختي مبتني بر ذهن آگاهي بر نشانگان سوگ، بد تنظيمي هيجان و تاب آوري در زنان مبتلا به اختلال سوگ(در انتظار چاپ)
سوابق تحصيلي:كارشناس رشته بيهوشي( دانشگاه شهيد بهشتي)كارشناس رشته روان‌شناسي عموميكارشناس ارشد رشته روان‌شناسي باليني دكتراي روان‌شناسي باليني

بيمه هاي زير نظر : بانك صادرات ، سپه ، ملي ، ملت ، كشاورزي ، رفاه ، تجارت ، مركزي 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.