تغذيه گياه

۲۹ بازديد

مديريت تغذيه گياه تغذيه درست هر گياه به عواملي بستگي دارد كه رعايت آنها وجه تمايز يك كشاورز موفق مي باشد، عملكرد بالاتر در كنار صرفه جويي اقتصادي، و توليد محصول سالم در كنار حفظ قابليت كشت مزرعه در بلند مدتبراي مديريت درست تغذيه گياه،آگاهي داشتن از چند عامل لازم است در اين گفتار و بخش هايي كه در آن مي آيند تلاش شده است تا مخاطبان با اين عوامل آشنا شوند.
مديريت تغذيه گياه تغذيه درست هر گياه به عواملي بستگي دارد كه رعايت آنها وجه تمايز يك كشاورز موفق مي باشد، عملكرد بالاتر در كنار صرفه جويي اقتصادي، و توليد محصول سالم در كنار حفظ قابليت كشت مزرعه در بلند مدتبراي مديريت درست تغذيه گياه،آگاهي داشتن از چند عامل لازم است در اين گفتار و بخش هايي كه در آن مي آيند تلاش شده است تا مخاطبان با اين عوامل آشنا شوند.هركدام از اين سر فصل ها داراي بحث هاي گسترده ايست كه در اين دفتر نمي گنجد و تنها ايده ي آن را در ذهن مخاطب ايجاد مي كند. اميد است اين ايده ها شروعي براي ارتباط بيشتر شما با سپاهان رويش باشد.
شركت غزال شيمي در سال 1376 به صورت سهامي خاص تاسيس شد و در مدت كوتاهي توانست با استفاده از مجهزترين امكانات توليد و بهره گيري از تجربيات كشورهاي پيشرفته در زمينه توليد و فرمولاسيون سموم دفع آفات گياهي ، در رديف يكي از شركت هاي معتبر داخلي قرار گيرد. كليه محصولات شركت غزال شيمي در آزمايشگاه هاي مجهز به تجهيزات كنترل كيفي سموم نظيرGC H.P.L.C و مطابق با استاندارد هاي بين المللي سازمان هاي مرجع مانند WHOFAO و زير نظر متخصصين با تجربه و با نظارت سازمان سازمان حفظ نباتات عرضه مي گردند.
. اين شركت ب. آ. اس.اف در سال 1865 در آلمان تأسيس شد.ب.آ.اس.اف يكي از بزرگترين توليد كنندگان جهان مي باشد زيرا با فروش 63 ميليارد يورو در سال 2010، داشتن شركاي تجاري در بيش از 80 كشور دنيا و نمايندگي در 200 كشور،درآمد بالايي دارد. و شركت مهندسي كشاورزي خزانه اي صحرا در زمينه فروش مواد اوليه غذايي ، نمايندگي سمومBASF را در ايران كسب نموده است.
منبع: بازرگان كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.